هستیه من
مطالب عاشقانه.اس ام اس عاشقانه.رمان عاشقانه.عکس عاشقانه.دوست داشتن.محبت.عشق.عاشقی.جدایی.تنهایی.وفاداری.
هستیه من
ساعت | بازدید : 876 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

مثل همیشه یه دنیا حرف دارم اما نمیدونم از کجا بگم,از چی بگم,اما میدمنم از کیــــــــ بگـــــــــــــــــم:هستی...

دلم گرفته,اما نیستی به ما سر نمیزنی

خیلی تنهام

تو زندگیم همیشه جای خالیه تو هستش

خسته شدم از همه چی,از همه کس

خیلی سخته وقتی شبا دلت گرفته تنهایی... گوشیتو بر میداری,اما کسی رو نداری بهش اس بدی,...!!!!

نمیدونم چطور تونستی فراموشم بکنی

البته میدونم اشتباه از خودم بود,همیشه من بد بودم.

اما بدون تو زندگیم خیلی سخته

کاشکی فقط بودی 1بار باهات حرف میزدم.

هستس هر وقت یاد تو می افتم اشک تو چشمام جمع میشه,کاشکی 1بار دیگه حرف میزدیم

دلم پره حرفه,دلم می خواد یه دله سیر گریه کنم اما...! هر بار که این کارو میکنم,بازم نمیتونم فراموشت بکنم.

خدا کنه هر جا هستی حالت خوب باشه,زندگیه خوبی داشته باشی,...

هنوز فکر میکنی فراموشت کردم اما هر شب قبل از خواب به تو فکر میکنم.

 

سوال : عشق چیه؟

جواب : عشق یعنی وقتی که یه نفر قلب تورو میشکنه

و حیرت انگیزه که تو هنوز با قطعه قطعه ی قلب شکستت دوستش داری!

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 2393
بازدید کل : 229914
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب عاشقانه.داستان عاشقانه.اس ام اس عاشقانه و آدرس ebiblove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 126
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 134
:: بازدید ماه : 2393
:: بازدید سال : 3611
:: بازدید کلی : 229914